Zachęcamy do wykorzystania naszych doświadczonych konsultantów i trenerów w zakresie współpracy z klientem FIAT.

Jeżeli planują Państwo

  • rozpocząć współpracę z tym klientem i chcą uniknąć początkowych trudności wynikających z niezrozumienia zasad współpracy oraz wymagań specyficznych, proponujemy następujący plan działania,
  • przygotować swój zakład do procesów Process Planning Review oraz Process Audit w ramach trwającej już współpracy z klientem Fiat,

proponujemy następujący zakres działań doradczych:

 

Dzień 1 i 2 (12 godzin)

Przeprowadzenie wewnętrznego audytu potencjalnego dostawcy na formularzu FIAT'a obejmującego:

  • Projektowanie wyrobu oraz rozwój
  • System jakości
  • Kontrola Procesu
  • Operacje Produkcyjne
  • Logistyka
  • Zarządzanie

 

Dzień 2 (4 godziny)

Omówienie Dodatkowych Wymagań Klienta (Aditional Quality Requirement) dla danej grupy komponentów.

Wynik:

  • audit wykonany wg metodologii FIAT'a (Supplier Eligibility Assessment - SEA)
  • kopia dokumentu AQR wraz z omówieniem wymagań specyficznych FIAT'a dla danej grupy wyrobów.
  • raport i jego podsumowanie 

Na życzenie klienta istnieje możliwość rozszerzenia usługi o dalsze konsultacje.