logo_pronost_male

 mewa_male
 
 Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o.
 zaprasza na szkolenie:
numer 59/18

QRQC – rozwiązywanie problemów jakościowych i analiza przyczyn źródłowych

Termin i czas szkolenia: 24.09–25.09.2018, 9:00 - 17:00   Miejsce: Kraków
Cena szkolenia: 1440,00 zł netto / 1771,20 zł brutto   Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Zakres szkolenia:

    Szkolenie dwudniowe w formie uzupełnionego teorią treningu, opartego o pracę w grupie, case studies oraz warsztaty wykonywane w warunkach zbliżonych do rzeczywistych, oparte na realnych przykładach problemów jakościowych występujących w procesie produkcyjnym. Szkolenie ma na celu wykształcić w uczestnikach nawyk stosowania prawidłowych technik rozwiązywania problemów jakościowych zgodnie z wymaganiami QMS:

    • Wprowadzenie do metodologii rozwiązywania problemów wg QMS:
      • cykl PDCA,
      • narzędzia jakości wg IATF 16949,
      • 3R – San Gen Shugi,
      • lesson learnt,
      • techniki rozwiązywania problemów G8D vs QRQC.
    • Rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej – QRAP
    • Reakcja na reklamację klienta – QRQC:
      • detekcja – 5W2H,
      • komunikacja – 4M,
      • analiza – FTA,
      • 5Whys,
      • weryfikacja – LLC.
    • Quick Response:
      • charakterystyka problemu – PDCA, 5W2H,
      • zabezpieczenie klienta – natychmiastowe akcje zabezpieczające,
      • organizacja i wnioski z sortowania (TLR),
      • analiza poprzednich wypadków.
    • Przyspieszenie procesu – Assigning tasks
    • Analysis:
      • FTA – poszukiwanie przyczyny wystąpienia błędu,
      • FTA – poszukiwanie przyczyny nie wykrycia błędu,
      • 5Whys,
      • odtworzenie defektu,
      • podsumowanie.
    • Corrective actions:
      • zatwierdzenie działań korygujących,
      • potwierdzenie efektywności działań naprawczych.
    • Wnioski z cyklu działań – LLC:
      • zabezpieczenie przed ponownym wystąpieniem,
      • uczymy się na błędach,
      • weryfikacja działań,
      • standaryzacja.


Uczestnicząc w szkoleniu:
    • Szkolenie ma na celu wykształcić w uczestnikach nawyk stosowania prawidłowych technik rozwiązywania problemów jakościowych zgodnie z wymaganiami QMS

Adresaci szkolenia:
    • Szkolenie jest skierowane do pracowników średniego i wyższego szczebla.

Cena obejmuje: Cena nie obejmuje:
    • uczestnictwo w szkoleniu
    • wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad+kolacja+obiad)
    • materiały szkoleniowe
    • certyfikat
    • bufet kawowy

    • kosztów zakwaterowania
Przeczytaj Warunki płatności i uczestnictwa i pobierz Formularz zgłoszenia
Zadaj pytanie dotyczące szkolenia
*Treść pytania
Wyślij kopię tego e-maila również do mnie
*Imię Nazwisko
Firma
*e-mail
Telefon kontaktowy
*Przepisz obrazek
(odśwież)