logo_pronost_male

 mewa_male
 
 Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o.
 zaprasza na szkolenie:
numer 34/18

Platforma Covisint FORD

Termin i czas szkolenia: 17.05–18.05.2018, 9:00 - 17:00   Miejsce: Pszczyna
Cena szkolenia: 1440,00 zł netto / 1771,20 zł brutto   Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Zakres szkolenia:
    • Customer Portal (Covisint) - poznanie ogólnej budowy portalu Klienta, lokalizacji aplikacji, lokalizacja narzędzi technicznych pomocnych w efektywnym poruszaniu się na Portalu
    • Quality System and Supplier Documents – poznanie aplikacja używanej przez całość organizacji -> zbiór wymagań, manuali oraz dokumentacji
    • SIM (Supplier Improvement Metrics) – poznanie aplikacji nadzorującej wyniki operacyjne organizacji -> min. MSA score (Manufacturing Site Assessment), Quality Performance (PPM/QC), Super G (Logistic Performance), itp.
    • 3270 Access / eAPQP Update access / GPIRS DDL / WebQuote - Purchase Order Documents / WebQuote - Tooling Order Documents (Program Managment Applications) – codzienna obsługa wymienionych aplikacji, elementy wymagające codziennej weryfikacji, nadzór nad aplikacjami
    • eDDL application / FCSD-E Supplier Network Collaboration application / FCSD-N Supplier Network Collaboration application / Global Packaging Portal / GPIRS DDL (Aplikacje Logistyczne) – codzienna obsługa wymienionych aplikacji, elementy wymagające codziennej weryfikacji, nadzór nad aplikacjami
    • Capacity Planning (GCP) / Q1 Manufacturing Site Assessment / Global Supplier Request for Engineering Approval (SREA) / VPP (Virtual Part Progress) – Aplikacje PM oraz Jakość - codzienna obsługa wymienionych aplikacji, elementy wymagające codziennej weryfikacji, nadzór nad aplikacjami oraz metodologia wprowadzania wymaganych danych do wymienionych aplikacji
    • GSDB Online (Update Token) - aktualizacja informacji o certyfikatach oraz wymogach formalnych / SIM oraz Quality System and Supplier Documents - analiza aplikacji jakościowych pod kontem codziennej pracy w systemie, obsługi Klienta, jak również bycia zgodnym z wymaganiami podczas procesu wdrażania produktu


Uczestnicząc w szkoleniu:
    • Poznasz aplikacje używane w codziennej pracy z Klientem Ford Motor Company na platformie Covisint
    • Poznasz wymogi stojące przed dostawcą przemysłu motoryzacyjnego, podczas codziennej pracy z Klientem Ford Motor Company na platformie Covisint
    • Dowiesz się jak sprostać wymaganiom codziennej obsługo Klienta Ford Motor Company na platformie Covisint
    • Nauczysz się obsługi aplikacji służących do codziennej współpracy z Klienta Ford Motor Company

Adresaci szkolenia:

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób pracujących lub pragnących współpracować z firmą Ford Motor Company jako dostawcy, a w szczególności do Inżynierów Jakości, Managerów Projektów, Specjalistów Customer Service, Inżynierów na wszystkich stanowiskach w grupach zajmujących się współpracą z Ford Motor Company


Cena obejmuje: Cena nie obejmuje:
    • uczestnictwo w szkoleniu
    • wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad + kolacja + obiad)  
    • materiały szkoleniowe
    • certyfikat
    • bufet kawowy

    • kosztów zakwaterowania
Przeczytaj Warunki płatności i uczestnictwa i pobierz Formularz zgłoszenia
Zadaj pytanie dotyczące szkolenia
*Treść pytania
Wyślij kopię tego e-maila również do mnie
*Imię Nazwisko
Firma
*e-mail
Telefon kontaktowy
*Przepisz obrazek
(odśwież)