
Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o.
zaprasza na szkolenie:
numer 64/18
|
Specyficzne wymagania FIAT (FCA) dla dostawców przemysłu samochodowego
|
Termin i czas szkolenia: 08.10–09.10.2018, 9:00 - 17:00 Miejsce: Kędzierzyn-Koźle |
Cena szkolenia: 1440,00 zł netto / 1771,20 zł brutto
Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
|
Zakres szkolenia: |
- Wymagania normy IATF 16949:2016 w odniesieniu do specyficznych wymagań klientów
- Specyficzne wymagania klienta Fiat (FCA) w powiązaniu ze specyfikacją IATF 16949:2009
- Statement of Requirements (SOR) – Zestawienie Wymagań
- Basic Requirements – Podstawowe Wymagania
- Aditionall Quality Requirements (AQR) – Dodatkowe Wymagania Jakościowe
- Forever Requirements
- Manufacturing Feasability Assessment (MFA) – Ocena Wykonalności Produkcji
- Zarządzanie rozwojem Systemu Zarządzania Jakością (Quality Management System – QMS) dostawcy
- Kryteria eskalacyjne: “OEM Performance Complaint”, “Top Problem Supplier Location Reporting” oraz “Quality New Business Hold”
- Layered Process Audits (LPA) – Audyty Wielopoziomowe
- 07740 – Kwalifikacja nowych wyrobów oraz wyrobów w eksploatacji
- Proces zamawiania wzorców pod Benestare przez zakład klienta oraz postępowanie przy negatywnym wyniku
- Tworzenie planu badań autokwalifikacji (AQF) pod kątem definiowania i zatwierdzania badań rekwalifikacyjnych
- Przekazywanie oraz sprawdzanie wyników testów prób integratywnych (PI)
- 08090 – Odstępstwo – teoria a praktyka
- FGP13 - PPA przeprowadzane jako Process Planning Review
- FGP14 - Audyt Procesu (PA) i SEA (ex-PSA)
- FGP15 - PDR – Product Demonstration Run
- 9.01102 – Jakość Dostaw
- 9.01103 – CQC
- 07171 – Plan Wzmocnionej Kontroli (Safe Launch Plan – SLP)
- FGP 16 – CSL NBH
- 9.01120 - Charakterystyki report. Wybór, kryteria rejestrowania i przechowywania dokumentacji kontroli
- 08018 – Monitorowanie Jakości Dostawców:
- Podział wskaźników reklamacyjnych
- Omówienie reguł dla oceny jakościowej dostawców
- Uwagi praktyczne przy wprowadzania raportów 8D oraz Cross-out’ów
- Uwagi praktyczne:
- Codesign – co to jest i dlaczego jest tak istotny dla współpracy z FIAT’em
- Kody dostawcy – powiązanie z kodami alfanumerycznymi
- Praktyczne uwagi przy współpracy z zakładami klienta zlokalizowanymi w Europie.
- Best Practice dla rezydentów z zakładów europejskich.
|
Uczestnicząc w szkoleniu: |
- Dowiesz się, jak prawidłowo interpretować wymagania FCA w odniesieniu do normy IATF.
- Zrozumiesz, jak prawidłowo przeprowadzać audyt PA z przykładami dla różnych punktów otwartych w przypadku przeprowadzania PPR oraz PA
- Zapoznasz się z głównymi normami obowiązującymi przy współpracy pomiędzy klientem, a dostawcą
- Poznasz praktyczne zasady przy współpracy z zakładami klienta zlokalizowanymi w Europie.
- Poznasz zasady Best Practice dla rezydentów z zakładów europejskich
- Zrozumiesz, jakie są różnice między teorią a praktyką dla Odstępstwa
- Poznasz fazy uruchomieniowe występujące w terminologii FIAT’a oraz co musi być zakończone w poszczególnej fazie uruchomieniowej po stronie dostawcy oraz zakładu klienta.
- Dowiesz się, czym jest Codesign i dlaczego jest tak istotny dla współpracy z FIAT’em
- Zrozumiesz zasady stosowania kodu dostawcy i jego powiązanie z kodami alfanumerycznymi dla zakładów klienta zlokalizowanych w różnych państwach.
Korzyści dla firmy:
- Zrozumienie zasad funkcjonowania przy przyznawaniu pozytywnego Benestare przyczyni się do uzyskania w optymalnym czasie wyniku pozytywnego z prób Benestare, a co za tym idzie, zwrotu części kosztów zainwestowanego w oprzyrządowanie po stronie dostawcy
- Zapoznanie się z zasadami wypisywania wniosku o anulowanie wskaźnika (Non Conformity Ticket – NCT) lub częściowego wniosku o anulowanie wskaźnika
- Pozytywny wpływ na długofalowe budowanie relacji zarówno z FCA SQE jak i działem jakości zakładu klienta poprzez praktyczną znajomość specyficznych
- Przyspieszenie czasu reakcji w przypadku zgłaszania problemów jakościowych w zakładach klienta poprzez zdobycie wiedzy na temat rezydentów, którzy mają zbudowane bardzo dobre relacje z działami jakości klienta.
|
Adresaci szkolenia: |
- Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób pracujących lub pragnących współpracować z Fiatem jako dostawcy, a w szczególności do managerów projektów, inżynierów na wszystkich stanowiskach w grupach zajmujących się współpracą z Fiatem.
|
Cena obejmuje: |
Cena nie obejmuje: |
- uczestnictwo w szkoleniu
- wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad, kolacja, obiad)
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
- bufet kawowy
|
|
Przeczytaj Warunki płatności i uczestnictwa i pobierz Formularz zgłoszenia |
Zadaj pytanie dotyczące szkolenia |
|
|