logo_pronost_male

 mewa_male
 
 Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o.
 zaprasza na szkolenie:
numer 09/19

QRQC – rozwiązywanie problemów jakościowych i analiza przyczyn źródłowych

Termin i czas szkolenia: 26.02–27.02.2019, 9:00 - 17:00   Miejsce: Skawina
Cena szkolenia: 1440,00 zł netto / 1771,20 zł brutto   Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Zakres szkolenia:
    • Wprowadzenie do metodologii rozwiązywania problemów wg QMS:
      • narzędzia jakości wg normy IATF 16949:2016,
      • Quick Response Quality Control – metoda szybkiej reakcji na błędy,
      • założenia QRQC: 3R – San Gen Shugi, cykl PDCA,
      • poziomy eskalacji QRQC.
    • Rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej – Line QRQC działania natychmiastowe:
      • detekcja – red box,
      • komunikacja – QRAP,
      • analiza natychmiastowa – porównywanie,
      • weryfikacja – potwierdzenie działań.
    • Eskalacja problemu i reakcja na reklamację klienta – Logical thinking.
    • Quick Response:
      • charakterystyka problemu – PDCA, 5W2H,
      • zabezpieczenie klienta – natychmiastowe akcje zabezpieczające,
      • organizacja i wnioski z sortowania (TLR),
      • analiza poprzednich wypadków.
    • Przyspieszenie procesu – Assigning tasks.
    • Analizy – Analysis:
      • FTA – poszukiwanie przyczyny wystąpienia błędu,
      • FTA – poszukiwanie przyczyny nie wykrycia błędu,
      • 5Whys,
      • odtworzenie defektu,
      • podsumowanie.
    • Corrective actions:
      • zatwierdzenie działań korygujących,
      • potwierdzenie efektywności działań naprawczych.
    • Wnioski z cyklu działań – LLC:
      • zabezpieczenie przed ponownym wystąpieniem,
      • uczymy się na błędach,
      • weryfikacja działań,
      • standaryzacja.


Uczestnicząc w szkoleniu:
    • Dowiesz się kiedy i jak należy reagować na błędy,
    • Nauczysz się sprawnie identyfikować przyczynę źródłową,
    • Przekonasz się, że korzystne jest eliminowanie przyczyny źródłowej a nie skutków jej występowania,
    • Zauważysz jak zastosowanie QRQC wpływa na polepszenie procesów a tym samym na wyniki firmy,
    • Będziesz umiał zmotywować zespół do utrzymania i polepszania ustalonych standardów,
    • Podniesiesz swoje kwalifikacje jako lidera zespołów szybkiego reagowania na błędy,
    • Zrozumiesz potrzebę standaryzacji jako podstawę ciągłej poprawy procesów.

Adresaci szkolenia:
    • Szkolenie skierowane głównie do managerów średniego szczebla, liderów zespołów pracowniczych, liderów oraz członków zespołów poprawy jakości, liderów oraz członków zespołów ciągłych zmian oraz wszystkich realnie zaangażowanych w poprawę procesów produkcyjnych i okołoprodukcyjnych, szkolenie może być przygotowane do pracy z pracownikami produkcyjnymi,
    • W szkoleniu mogą uczestniczyć osoby o różnym stopniu zaawansowania w systematyczne rozwiązywanie problemów, nie mające żadnej wiedzy, jak też osoby posiadające już wiedzę teoretyczną lub praktyczną.

Cena obejmuje: Cena nie obejmuje:
    • uczestnictwo w szkoleniu
    • wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad+kolacja+obiad)
    • materiały szkoleniowe
    • certyfikat
    • bufet kawowy

    • kosztów zakwaterowania
Przeczytaj Warunki płatności i uczestnictwa i pobierz Formularz zgłoszenia
Zadaj pytanie dotyczące szkolenia
*Treść pytania
Wyślij kopię tego e-maila również do mnie
*Imię Nazwisko
Firma
*e-mail
Telefon kontaktowy
*Przepisz obrazek
(odśwież)