logo_pronost_male

 mewa_male
 
 Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o.
 zaprasza na szkolenie:
numer 24/19

Metodyka Global 8D - techniki poszukiwania przyczyn źródłowych i zarządzanie reklamacjami

Termin i czas szkolenia: 03.04–04.04.2019, 9:00 - 17:00   Miejsce: Pszczyna
Cena szkolenia: 1440,00 zł netto / 1771,20 zł brutto   Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Zakres szkolenia:
    • Wprowadzenie do metodologii rozwiązywania problemów:
      • narzędzia jakości wg normy IATF 16949:2016,
      • cykl PDCA,
      • różnice pomiędzy metodami EPS,
      • G8D – sekwencyjny plan działań.
    • Identyfikacja i definiowanie problemu:
      • analiza problemu (poprzednie raporty),
      • Emergency Response Actions,
      • multidyscyplinarny zespół, ustalenie celu,
      • opisanie problemu: proces flow diagram, VSM, gromadzenie i prezentacja danych,
      • definiowanie problemu: 5W2H.
    • Tymczasowe działania zaradcze – plan działań.
    • Poszukiwanie przyczyn źródłowych:
      • identyfikacja przyczyn źródłowych (burza mózgów, wykres Ishikawy),
      • klasyfikacja hipotez (analiza Pareto),
      • rozwinięcie hipotezy (5why, elementy drill deep),
      • weryfikacja przyczyny źródłowej.
    • Trwałe działania korygujące:
      • poszukiwanie, określenie i weryfikacja działań korygujących (EP, MP),
      • plan wdrożenia działań korygujących (budowanie harmonogramów i przydzielanie zasobów),
      • walidacja działań korygujących.
    • Standaryzacja uzyskanych rozwiązań:
      • utrwalenie rozwiązań,
      • przeniesienie rozwiązań na inne obszary organizacji,
      • uaktualnienie dokumentacji,
      • szkolenia i zapisy (lesson learnt).
    • Informacja zwrotna – ocena pracy zespołu.


Uczestnicząc w szkoleniu:
    • Dowiesz się kiedy i jak należy reagować na błędy,
    • Nauczysz się sprawnie identyfikować przyczynę źródłową,
    • Przekonasz się, że korzystne jest eliminowanie przyczyny źródłowej a nie skutków jej występowania,
    • Zauważysz jak zastosowanie G8D wpływa na polepszenie procesów a tym samym na wyniki firmy,
    • Będziesz umiał zmotywować zespół do utrzymania i polepszania ustalonych standardów,
    • Podniesiesz swoje kwalifikacje jako lidera zespołów reagowania na błędy,
    • Zrozumiesz potrzebę standaryzacji jako podstawę ciągłej poprawy procesów.

Adresaci szkolenia:
    • Szkolenie skierowane głównie do managerów średniego szczebla, liderów zespołów pracowniczych, liderów oraz członków zespołów poprawy jakości, liderów oraz członków zespołów ciągłych zmian oraz wszystkich realnie zaangażowanych w poprawę procesów produkcyjnych i okołoprodukcyjnych, szkolenie może być przygotowane do pracy z pracownikami produkcyjnymi,
    • W szkoleniu mogą uczestniczyć osoby o różnym stopniu zaawansowania w efektywne rozwiązywanie problemów, nie mające żadnej wiedzy, jak też osoby posiadające już wiedzę teoretyczną lub praktyczną.

Cena obejmuje: Cena nie obejmuje:
    • uczestnictwo w szkoleniu
    • wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad+kolacja+obiad)
    • materiały szkoleniowe
    • certyfikat
    • bufet kawowy

    • kosztów zakwaterowania
Przeczytaj Warunki płatności i uczestnictwa i pobierz Formularz zgłoszenia
Zadaj pytanie dotyczące szkolenia
*Treść pytania
Wyślij kopię tego e-maila również do mnie
*Imię Nazwisko
Firma
*e-mail
Telefon kontaktowy
*Przepisz obrazek
(odśwież)