logo_pronost_male

 mewa_male
 
 Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o.
 zaprasza na szkolenie:
numer 81/21

Specyficzne wymagania PSA dla dostawców przemysłu samochodowego

Termin i czas szkolenia: 14.10–15.10.2021, 9:00 - 17:00   Miejsce: Pszczyna
Cena szkolenia: 1650,00 zł netto / 2029,50 zł brutto   Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Zakres szkolenia:
    • WYMAGANIA:
      • Źródła wymagań w motoryzacji - wprowadzenie
      • Wymagania normy IATF 16949:2016 w odniesieniu do specyficznych wymagań klientów
      • Specyficzne wymagania klienta PSA w powiązaniu ze specyfikacją IATF 16949:2016
      • AQF – koncepcja zapewnianie jakości dostawców
      • SQM – Supplier Quality Manual – Podręcznik dostawcy
      • MLP – Supplier Logistic Manual
      • MRF - Suppliers Relation Management
    • KLASYFIKACJA DOSTAWCY QIP
      • NSA – New Supplier Assesment – Analiza potencjału
      • PCPA – Audyt procesu produkcyjnego wg PSA
      • PCAT – Potwierdzenie wydajności
      • QSB+ - audyt systemu i certyfikacja dostawcy
    • ROZWÓJ PROJEKTU
      • Grille APQP - Kroki i kamienie milowe w APQP wg. Metodologii PSA
      • 01276_15_00083 PPAP Approval – proces zatwierdzania części
      • Analiza ryzyka w projekcie – FMEA – wymagania specyficzne klienta
      • Zarzadzanie charakterystykami specjalnymi – koncepcja CTF/CSE
      • Plan kontroli a PCP – co dostawca powinien wiedzieć
    • WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM
      • GP12 – kontrola wzmocniona – kiedy i jak efektywnie ją wdrożyć
      • GP5+ : efektywne rozwiązywanie problemów wg. Metodologii PSA
      • DTI_DQI08_0020: zarządzanie zmianą - FETE , klasyfikacja zmian wg PSA, kiedy klient musi być włączony w zatwierdzanie
      • procedura 01276_09_00685 - dopuszczenia specjalne / odstępstwa
      • Monitorowanie Jakości Dostawców:
        • Portal B2B – wprowadzenie, główne aplikacje w praktyce (SPOT, AMADEUS, PLM, DOCINFO, MACSI, MADIG)
        • Bidlista - Omówienie reguł dla oceny jakościowej dostawców
        • Rodzaje i klasy reklamacji wraz z wpływem na bidlistę, zrozumienie wymagań klienta do PACT/PAMT
        • 23 01272_14_00013 – proces reklamacji gwarancyjnych
        • 18A 01272_07_00279 – Identyfikacja i identyfikowalność
      • Layered Process Audits (LPA) – Audyty Warstwowe – dobre praktyki wdrożenia dla PSA
      • Reverse FMEA – praktyczny sposób implementacji
      • CQI – audyty procesów specjalnych
    • ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI KRYTYCZNYMI
      • Proces eskalacji w grupie PSA
      • Controlled Shipping CS1, CS2
      • SM (Supplier Monitored) a CM (Customer Monitored) - zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw


Uczestnicząc w szkoleniu:
    • Zrozumiesz specyficzne wymagania klienta PSA do specyfikacji IATF 16949
    • Poznasz sposób w jaki PSA kwalifikuje i ocenia swoich dostawców
    • Poznasz narzędzia komunikacji, rozwoju projektu i rozwiązywania problemów wymagane przez PSA
    • Poznasz podstawowe funkcje i aplikacje portalu B2B klienta

Adresaci szkolenia:
    • Pracownicy firm dostarczających lub aspirujących do bycia dostawcą dla grupy PSA z działów jakości, produkcji, inżynierii, logistyki i zarządzania projektem
    • Audytorzy wewnętrzni
    • Osoby odpowiedzialne za bezpośrednią komunikację z klientem

Cena obejmuje: Cena nie obejmuje:
    • uczestnictwo w szkoleniu
    • wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad+kolacja+obiad)
    • materiały szkoleniowe
    • certyfikat
    • bufet kawowy

    • kosztów zakwaterowania
Przeczytaj Warunki płatności i uczestnictwa i pobierz Formularz zgłoszenia
Zadaj pytanie dotyczące szkolenia
*Treść pytania
Wyślij kopię tego e-maila również do mnie
*Imię Nazwisko
Firma
*e-mail
Telefon kontaktowy
*Przepisz obrazek
(odśwież)