logo_pronost_male

 mewa_male
 
 Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o.
 zaprasza na szkolenie:
numer 65/21

Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta w wytycznych PN-ISO 10004:2018

Termin i czas szkolenia: 27.09–28.09.2021, 9:00 - 17:00   Miejsce: Kroczyce
Cena szkolenia: 1600,00 zł netto / 1968,00 zł brutto   Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Zakres szkolenia:
    • Wprowadzenie
    • Kluczowe elementy dotyczące zadowolenia klienta
    • Zadowolenie klienta w wymaganiach ISO 9001
    • Terminy i definicje
    • Zasady przewodnie
    • Struktura ramowa monitorowania i pomiarów zadowolenia klienta
    • Planowanie, projektowanie i rozwój
    • Działania operacyjne
    • Analiza danych dotyczących zadowolenia klienta
    • Komunikowanie informacji o zadowoleniu klienta
    • Monitorowanie zadowolenia klienta
    • Utrzymanie i doskonalenie
    • Podsumowanie


Uczestnicząc w szkoleniu:
    • Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
      • Wytycznych dotyczących monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta zawartych w PN-ISO 10004:2018
      • Kluczowych elementów niezbędnych do skutecznego i efektywnego monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
      • Ról, odpowiedzialności i uprawnień uczestników procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
      • Wykorzystania monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta do doskonalenia wyrobów, usług i procesów organizacji
      • Doskonalenia procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
    • Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą UMIELI:
      • Zdefiniować kluczowe elementy procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
      • Włączyć do procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10004:2018
      • Definiować role, odpowiedzialności i uprawnienia osób uczestniczących w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
      • Doskonalić proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
      • Audytować i dokonywać przeglądów procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
    • Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na uświadomieniu sobie:
      • Roli, odpowiedzialności i uprawnień w procesie monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta
      • Znaczenia aktywnego zaangażowania uczestników zespołów i całej organizacji skuteczny i efektywny proces monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta oraz zwiększania zadowolenia klienta
    • Celem szkolenia jest:
      • Umożliwienie wykorzystania dobrych praktyk zawartych w wytycznych PN-ISO 10004:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klienta

Adresaci szkolenia:
    • Szkolenie skierowane jest do:
      • wszystkich, którzy zarządzają organizacjami
      • osób pełniących lub zamierzających pełnić role właścicieli procesów
      • osób pełniących lub zamierzających pełnić funkcje zarządcze na różnych szczeblach organizacji
      • osób pełniących lub zamierzających pełnić rolę liderów zespołów zajmujących się monitorowaniem pomiarem zadowolenia klienta
      • uczestników zespołów zajmujących się lub mających wpływ na zadowolenie klienta oraz jego monitorowanie i pomiar
      • osób zajmujących systemami zarządzania jakością zgodnymi z ISO 9001 i IATF 16949
      • osób pełniących lub zamierzających pełnić role audytorów wewnętrznych

Cena obejmuje: Cena nie obejmuje:
    • uczestnictwo w szkoleniu
    • wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad+kolacja+obiad)
    • bufet kawowy
    • materiały szkoleniowe
    • certyfikat

    • kosztów zakwaterowania
Przeczytaj Warunki płatności i uczestnictwa i pobierz Formularz zgłoszenia
Zadaj pytanie dotyczące szkolenia
*Treść pytania
Wyślij kopię tego e-maila również do mnie
*Imię Nazwisko
Firma
*e-mail
Telefon kontaktowy
*Przepisz obrazek
(odśwież)