
Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o.
zaprasza na szkolenie:
numer 85/22
|
Specyficzne wymagania Stellantis (ex PSA) dla dostawców przemysłu samochodowego
|
Termin i czas szkolenia: 27.10–28.10.2022, 9:00 - 17:00 Miejsce: Kraków |
Cena szkolenia: 1650,00 zł netto / 2029,50 zł brutto
Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
|
Zakres szkolenia: |
- WYMAGANIA:
- Źródła wymagań w motoryzacji - wprowadzenie
- Wymagania normy IATF 16949:2016 w odniesieniu do specyficznych wymagań klientów
- Specyficzne wymagania klienta PSA w powiązaniu ze specyfikacją IATF 16949:2016
- AQF – koncepcja zapewnianie jakości dostawców
- SQM – Supplier Quality Manual – Podręcznik dostawcy
- MLP – Supplier Logistic Manual
- MRF - Suppliers Relation Management
- KLASYFIKACJA DOSTAWCY QIP
- NSA – New Supplier Assesment – Analiza potencjału
- PCPA – Audyt procesu produkcyjnego wg PSA
- PCAT – Potwierdzenie wydajności
- QSB+ - audyt systemu i certyfikacja dostawcy
- ROZWÓJ PROJEKTU
- Grille APQP - Kroki i kamienie milowe w APQP wg. Metodologii PSA
- 01276_15_00083 PPAP Approval – proces zatwierdzania części
- Analiza ryzyka w projekcie – FMEA – wymagania specyficzne klienta
- Zarzadzanie charakterystykami specjalnymi – koncepcja CTF/CSE
- Plan kontroli a PCP – co dostawca powinien wiedzieć
- WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM
- GP12 – kontrola wzmocniona – kiedy i jak efektywnie ją wdrożyć
- GP5+ : efektywne rozwiązywanie problemów wg. Metodologii PSA
- DTI_DQI08_0020: zarządzanie zmianą - FETE , klasyfikacja zmian wg PSA, kiedy klient musi być włączony w zatwierdzanie
- procedura 01276_09_00685 - dopuszczenia specjalne / odstępstwa
- Monitorowanie Jakości Dostawców:
- Portal B2B – wprowadzenie, główne aplikacje w praktyce (SPOT, AMADEUS, PLM, DOCINFO, MACSI, MADIG)
- Bidlista - Omówienie reguł dla oceny jakościowej dostawców
- Rodzaje i klasy reklamacji wraz z wpływem na bidlistę, zrozumienie wymagań klienta do PACT/PAMT
- 23 01272_14_00013 – proces reklamacji gwarancyjnych
- 18A 01272_07_00279 – Identyfikacja i identyfikowalność
- Layered Process Audits (LPA) – Audyty Warstwowe – dobre praktyki wdrożenia dla PSA
- Reverse FMEA – praktyczny sposób implementacji
- CQI – audyty procesów specjalnych
- ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI KRYTYCZNYMI
- Proces eskalacji w grupie PSA
- Controlled Shipping CS1, CS2
- SM (Supplier Monitored) a CM (Customer Monitored) - zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw
|
Uczestnicząc w szkoleniu: |
- Zrozumiesz specyficzne wymagania klienta PSA do specyfikacji IATF 16949
- Poznasz sposób w jaki PSA kwalifikuje i ocenia swoich dostawców
- Poznasz narzędzia komunikacji, rozwoju projektu i rozwiązywania problemów wymagane przez PSA
- Poznasz podstawowe funkcje i aplikacje portalu B2B klienta
|
Adresaci szkolenia: |
- Pracownicy firm dostarczających lub aspirujących do bycia dostawcą dla grupy PSA z działów jakości, produkcji, inżynierii, logistyki i zarządzania projektem
- Audytorzy wewnętrzni
- Osoby odpowiedzialne za bezpośrednią komunikację z klientem
|
Cena obejmuje: |
Cena nie obejmuje: |
- uczestnictwo w szkoleniu
- wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad+kolacja+obiad)
- bufet kawowy
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
|
|
Przeczytaj Warunki płatności i uczestnictwa i pobierz Formularz zgłoszenia |
Zadaj pytanie dotyczące szkolenia |
|
|