logo_pronost_male

 mewa_male
 
 Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o.
 zaprasza na szkolenie:
numer 60/22

Dobre praktyki postępowania z reklamacjami i zwiększania zadowolenia klienta na podstawie wytycznych PN-ISO 10002:2018

Termin i czas szkolenia: 05.09–06.09.2022, 9:00 - 17:00   Miejsce: Pszczyna
Cena szkolenia: 1650,00 zł netto / 2029,50 zł brutto   Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Zakres szkolenia:
    • Wprowadzenie
    • Reklamacja – co to jest i czyj jest to problem?
    • Kluczowe elementy postępowania z reklamacjami
    • Wytyczne PN-ISO 10002:2018
      • Terminy i definicje
      • Zasady przewodnie
      • Struktura ramowa postępowania z reklamacjami
      • Planowanie, projektowanie i rozwój
      • Kroki w procesie postępowania z reklamacjami
      • Utrzymanie i doskonalenie
      • Załączniki
    • Podstawy komunikacji
    • Podstawy negocjacji
    • Oczekiwania klienta związane z reklamacją
    • PDCA w zarządzaniu reklamacjami
    • Wprowadzenie do procesu rozwiązywania problemów
    • Przyjmowanie reklamacji
    • Odrzucanie reklamacji
    • Podsumowanie


Uczestnicząc w szkoleniu:
    • Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
      • Wytycznych dotyczących postepowania z reklamacjami zawartych w PN-ISO 10002:2018
      • Kluczowych elementów niezbędnych do skutecznego i efektywnego postępowania z reklamacjami
      • Ról, odpowiedzialności i uprawnień uczestników procesu postępowania z reklamacjami
      • Podstaw komunikacji i negocjacji
      • Doskonalenia procesu postępowania z reklamacjami i zwiększania zadowolenia klienta
    • Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą UMIELI:
      • Zdefiniować kluczowe elementy procesu postępowania z reklamacjami
      • Włączyć do procesu postępowania z reklamacjami dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10002:2018
      • Oceniać oraz wybierać lidera i osoby do zespołu zajmującego się reklamacjami
      • Definiować role, odpowiedzialności i uprawnienia osób uczestniczących w procesie postępowania z reklamacjami
      • Doskonalić proces postępowania z reklamacjami
      • Audytować i dokonywać przeglądów proces postepowania z reklamacjami
    • Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na uświadomieniu sobie:
      • Roli, odpowiedzialności i uprawnień w procesie postępowania z reklamacjami
      • Znaczenia aktywnego zaangażowania uczestników zespołów i całej organizacji skuteczny i efektywny proces postępowania z reklamacjami
    • Celem szkolenia jest:
      • Umożliwienie wykorzystania dobrych praktyk zawartych w wytycznych PN-ISO 10002:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu postępowania z reklamacjami.

Adresaci szkolenia:
    • Szkolenie skierowane jest do:
      • wszystkich, którzy zarządzają organizacjami
      • osób pełniących lub zamierzających pełnić role właścicieli procesów
      • osób pełniących lub zamierzających pełnić funkcje zarządcze na różnych szczeblach organizacji
      • osób pełniących lub zamierzających pełnić rolę liderów zespołów zajmujących się reklamacjami
      • uczestników zespołów zajmujących się reklamacjami
      • osób zajmujących systemami zarządzania jakością zgodnymi z ISO 9001 i IATF 16949
      • osób pełniących lub zamierzających pełnić role audytorów wewnętrznych

Cena obejmuje: Cena nie obejmuje:
    • uczestnictwo w szkoleniu
    • wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad+kolacja+obiad)
    • bufet kawowy
    • materiały szkoleniowe
    • certyfikat

    • kosztów zakwaterowania
Przeczytaj Warunki płatności i uczestnictwa i pobierz Formularz zgłoszenia
Zadaj pytanie dotyczące szkolenia
*Treść pytania
Wyślij kopię tego e-maila również do mnie
*Imię Nazwisko
Firma
*e-mail
Telefon kontaktowy
*Przepisz obrazek
(odśwież)