logo_pronost_male

 mewa_male
 
 Grupa Doradztwa Kreatywnego PRONOST Sp. z o.o.
 zaprasza na szkolenie:
numer 48/22

Negocjacje z trudnym klientem i dostawcą

Termin i czas szkolenia: 09.06–10.06.2022, 9:00 - 17:00   Miejsce: Pszczyna
Cena szkolenia: 1650,00 zł netto / 2029,50 zł brutto   Dla każdego następnego uczestnika z tej samej firmy – 10% rabatu
Zakres szkolenia:
    • Klient – definicja, trudny klient, oczekiwania klienta
    • Podstawy negocjacji
      • definicja
      • etapy
      • cele
      • schemat
      • rady praktyczne
      • ĆWICZENIE: negocjacje w praktyce
    • Podstawy komunikacji:
      • dlaczego zaczynamy od psychologii
      • filtry (metaprogramy)
      • pierwsze wrażenie
      • syndrom windy
      • typy zachowania – prosty schemat podziału w oparciu o wybrane cechy
      • ĆWICZENIE: określenie własnego typu zachowania
      • komunikacja z klientami o różnych typach zachowania – rady praktyczne
      • ĆWICZENIE: rozmowa z klientami o różnych typach zachowania
    • Standard rozmowy z klientem
      • przygotowanie do rozmowy z klientem:
        • analiza sytuacji
        • sformułowanie celu
        • przygotowanie strategii
      • raport ze spotkania
      • analiza sytuacji po zakończeniu rozmowy
    • Rodzaje pytań: otwarte, zamknięte, sugerujące
    • Parafraza
    • Zawartość raportu ze spotkania z klientem
    • ĆWICZENIE: wykorzystanie zdobytej wiedzy w rozmowie z klientem
    • Trudny partner i reklamacje:
      • definicja reklamacji
      • przyjmowanie reklamacji – podejście praktyczne
      • odrzucanie reklamacji – podejście praktyczne
        • zgromadzenie i analiza danych
        • standard rozmowy z klientem podczas odrzucania reklamacji


Uczestnicząc w szkoleniu:
    • Zdobędziesz wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat podstaw psychologii klienta
    • Dowiesz się, jak efektywnie negocjować z klientem i dostawcą w trudnych sytuacjach - np. w tracie zarządzania reklamacją
    • Dowiesz się, jak efektywnie gromadzić informacje i wykorzystywać je w kontakcie z klientem w celu uzyskiwania optymalnych rozwiązań

Adresaci szkolenia:
    • Szkolenie skierowane jest do pracowników odpowiedzialnych za negocjacje z klientem zarówno we wczesnych fazach projektowych (RFQ, przygotowywanie umowy) jak i w trakcie działających projektów (obsługa reklamacji, zarządzanie zmianami).
    • Treści przekazywane w szkoleniu są adresowane zarówno dla osób kontaktujących się z klientami jak i dostawcami (np. SQA)

Cena obejmuje: Cena nie obejmuje:
    • uczestnictwo w szkoleniu
    • wyżywienie w trakcie szkolenia (obiad, bufet kawowy)  
    • materiały szkoleniowe
    • certyfikat

    • kosztów zakwaterowania
Przeczytaj Warunki płatności i uczestnictwa i pobierz Formularz zgłoszenia
Zadaj pytanie dotyczące szkolenia
*Treść pytania
Wyślij kopię tego e-maila również do mnie
*Imię Nazwisko
Firma
*e-mail
Telefon kontaktowy
*Przepisz obrazek
(odśwież)