Zakres szkolenia:
  • Budowanie i rozwój zespołu
  • Cechy efektywnych zespołów
    • Etapy tworzenia się zespołów
    • Role zespołowe – Teoria ról pełnionych w zespole zgodnie z założeniami M. Belbina
    • Autodiagnoza własnej roli w zespole
  • Współpraca w zespole
    • Budowanie współpracy w zespole
    • Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje w zespole - Lider zespołu – cechy dobrych przywódców
    • „Expose szefa” – jako skuteczne narzędzie zarządzania zespołem, ustalania zasad i budowania współpracy
    • Wpływanie na postawy i zachowania członków zespołu
    • Praca wspólna – wartość dodana
    • Współpraca na spotkaniach Kół Jakości
  • Komunikacja w zespole
    • Przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu i pomiędzy działami
    • Komunikowanie się a informowanie
    • Rola informacji zwrotnej

 

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Dowiesz się, jakie warunki są niezbędne do zbudowania efektywnego zespołu.
  • Zrozumiesz, jak ważną rolę odgrywają poprawne mechanizmy komunikacyjne.
  • Zrozumiesz, jak relacje w zespole wpływają na jego metody i efektywność funkcjonowania.

 

Adresaci szkolenia:

  • Osoby zarządzające zespołami ludzkimi, chcące poprawić ich funkcjonowanie.

 

Czas trwania:
  •  2 dni (16 godzin dydaktycznych)