Zakres szkolenia:
    • Budowanie i rozwój zespołu
    • Cechy efektywnych zespołów
      • Etapy tworzenia się zespołów
      • Role zespołowe – Teoria ról pełnionych w zespole zgodnie z założeniami M. Belbina \
      • Autodiagnoza własnej roli w zespole
    • Współpraca w zespole
      • - Budowanie współpracy w zespole
      • - Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje w zespole- Lider zespołu – cechy dobrych przywódców
      • - „Expose szefa” – jako skuteczne narzędzie zarządzania zespołem, ustalania zasad i budowania współpracy
      • - Wpływanie na postawy i zachowania członków zespołu
      • - Praca wspólna – wartość dodana
      • - Współpraca na spotkaniach Kół Jakości
    • Komunikacja w zespole
      • Przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu i pomiędzy działami
      • Komunikowanie się a informowanie
      • Rola informacji zwrotnej

     

    Uczestnicząc w szkoleniu:

    • dowiesz się, jakie warunki są niezbędne do zbudowania efektywnego zespołu,
    • zrozumiesz, jak ważną rolę odgrywają poprawne mechanizmy komunikacyjne,
    • zrozumiesz, jak relacje w zespole wpływają na jego metody i efektywność funkcjonowania.

     

    Adresaci szkolenia:

    • Osoby zarządzające zespołami ludzkimi, chcące poprawić ich funkcjonowanie, 

     

    Czas trwania:
    •  2 dni (16 godzin dydaktycznych)