Zakres szkolenia: |
- Budowanie i rozwój zespołu
- Cechy efektywnych zespołów
- Etapy tworzenia się zespołów
- Role zespołowe – Teoria ról pełnionych w zespole zgodnie z założeniami M. Belbina
- Autodiagnoza własnej roli w zespole
- Współpraca w zespole
- Budowanie współpracy w zespole
- Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje w zespole - Lider zespołu – cechy dobrych przywódców
- „Expose szefa” – jako skuteczne narzędzie zarządzania zespołem, ustalania zasad i budowania współpracy
- Wpływanie na postawy i zachowania członków zespołu
- Praca wspólna – wartość dodana
- Współpraca na spotkaniach Kół Jakości
- Komunikacja w zespole
- Przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu i pomiędzy działami
- Komunikowanie się a informowanie
- Rola informacji zwrotnej
|
Uczestnicząc w szkoleniu:
|
- Dowiesz się, jakie warunki są niezbędne do zbudowania efektywnego zespołu.
- Zrozumiesz, jak ważną rolę odgrywają poprawne mechanizmy komunikacyjne.
- Zrozumiesz, jak relacje w zespole wpływają na jego metody i efektywność funkcjonowania.
|
Adresaci szkolenia:
|
- Osoby zarządzające zespołami ludzkimi, chcące poprawić ich funkcjonowanie.
|
Czas trwania: |
- 2 dni (16 godzin dydaktycznych)
|