Zakres szkolenia:
  • Wiarygodność i szacunek:
    • Odpowiedzialna rola menadżera
    • Różnice między złym a dobrym menadżerem
    • Zaufanie
    • Strategia małych zwycięstw
    • Studium przypadku 1
  • Mowa wstępna:
    • Wartości menadżera (studium przypadku 2)
    • Zdefiniowanie zasad i postaw dla zespołu
    • Opracowanie mowy wstępnej (studium przypadku 3)
  • Jak uczyć się na błędach innych: trudne rozmowy oraz motywowanie pracowników:
    • Zdobywanie zaangażowania pracowników
    • Konstruktywna informacja zwrotna
    • Rozwój zastępcy / następcy Wstęp do przywództwa sytuacyjnego
    • Rozwój pracownika
    • Reorganizacje działowe
    • Rozmowa dyscyplinująca
    • Weryfikacja czasu pracy pracowników
  • Podsumowanie 

Udział części warsztatowej: 40%.

 

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Zrozumiesz, jakimi wartościami powinien kierować się nowy menadżer.
  • Dowiesz się, jakie podejście zastosować, jeśli awansujesz w obecnym dziale na stanowisko menadżera, a jakie w przypadku objęcia stanowiska w nowej organizacji.
  • Zrozumiesz, w jaki sposób motywować pracowników oraz jak przeradzać rozmowy dyscyplinujące.
  • Poznasz najlepsze praktyki dotyczące matrycy kompetencji oraz planowania rozwoju pracowników.
  • Dowiesz się, jak motywować oraz zdobywać zaangażowanie pracowników.

 

Adresaci szkolenia:

  • Osoby rozpoczynające pracę na stanowiskach menadżerskich oraz pracownicy organizacji pragnący zwiększyć swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi.

 

Czas trwania:
  •  1 dzień (7 godzin dydaktycznych)