Zakres szkolenia:
  • Metody oceny bieżącej działalności przedsiębiorstwa
  • Ogólna koncepcja strategicznej karty wyników - Balanced Scorecard (BSC)
  • Płaszczyzny (perspektywy) funkcjonowania przedsiębiorstwa
  • Misja, wizja, cele strategiczne i operacyjne
  • Konstruowanie karty, 
  • Określanie mierników i dobór wag
  • Analiza danych z uwzględnieniem aspektów podejścia procesowego (ISO 9001:2008) oraz ciągłego doskonalenia
  • Przykładowe wdrożenia

 

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Zrozumiesz koncepcję strategicznej karty wyników.
  • Dowiesz się, jak definiować mierniki dla poszczególnych płaszczyzn.
  • Zrozumiesz korzyści wynikające z podejścia BSC jako narzędzia do dynamicznego obserwowania stanu przedsiębiorstwa.

Adresaci szkolenia:

  • Szkolenie skierowane do kadry zarządzającej przedsiębiorstw wyższego i średniego szczebla, odpowiedzialnej za monitorowanie procesów i obszarów swojej organizacji, zainteresowanych wdrożeniem lub doskonaleniem systemu miernikowego w oparciu o koncepcję BSC.
Czas trwania:
  •  1 dzień (8 godzin dydaktycznych)