Zakres szkolenia:
  • Podstawowe definicje według ISO 9000
  • Procesy a wartość dodana, klient
  • Procesy a role osób - właściciel, uczestnik procesu
  • Koncepcja podejścia procesowego
  • Klasyfikacja (grupowanie) procesów - zarządcze, główne (realizacji wyrobu), pomocnicze
  • Orientacja na mierniki i analiza trendów
  • Zarządzanie celami mierników - BSC - strategiczna karta wyników
  • Interakcje między procesami - mapy procesów
  • Podejście procesowe według normy ISO 9001
  • Wdrażanie podejścia procesowego w organizacji

 

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Poznasz podstawy modelu procesu i organizacji procesowej.
  • Poznasz istotę podejścia miernikowego i celowego.
  • Zrozumiesz konieczność zastosowania reengineeringu struktury informacyjnej.
  • Poznasz korzyści wynikające z modelu procesowego zarządzania organizacją.

 

Adresaci szkolenia:

  • Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za zarządzanie organizacją na każdym poziomie menadżerskim. Sugerujemy również udział osób realizujących niższe funkcje managerskie.

 

Czas trwania:
  • 1 dzień (8 godzin dydaktycznych)