Zakres szkolenia:
  • Podstawowe definicje wg ISO 9000
  • Procesy a - Wartość Dodana, Klient
  • Procesy a role osób - właściciel, uczestnik procesu
  • Koncepcja podejścia procesowego
  • Klasyfikacja (grupowanie) procesów - zarządcze, główne (realizacji wyrobu), pomocnicze
  • Orientacja na mierniki i analiza trendów
  • Zarządzanie celami mierników - BSC - strategiczna karta wyników
  • Interakcje między procesami - mapy procesów
  • Podejście procesowe wg normy ISO 9001
  • Wdrażanie podejścia procesowego w organizacji

 

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Wyjaśnienie podstaw modelu procesu i organizacji procesowej
  • Wyjaśnienie istotności podejścia miernikowego i celowego
  • Zrozumienie konieczności re- engineeringu struktury informacyjnej
  • Przedstawienie korzyści modelu procesowego zarządzania organizacją

 

Adresaci szkolenia:

  • Szkolenie jest skierowane jest przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za zarządzanie organizacją na każdym poziomie menadżerskim. Sugerujemy również udział osób realizujących niższe funkcje managerskie

 

Czas trwania:
  • 1 dzień (8 godzin dydaktycznych)