Zakres szkolenia: |
- Podstawowe definicje według ISO 9000
- Procesy a wartość dodana, klient
- Procesy a role osób - właściciel, uczestnik procesu
- Koncepcja podejścia procesowego
- Klasyfikacja (grupowanie) procesów - zarządcze, główne (realizacji wyrobu), pomocnicze
- Orientacja na mierniki i analiza trendów
- Zarządzanie celami mierników - BSC - strategiczna karta wyników
- Interakcje między procesami - mapy procesów
- Podejście procesowe według normy ISO 9001
- Wdrażanie podejścia procesowego w organizacji
|
Uczestnicząc w szkoleniu:
|
- Poznasz podstawy modelu procesu i organizacji procesowej.
- Poznasz istotę podejścia miernikowego i celowego.
- Zrozumiesz konieczność zastosowania reengineeringu struktury informacyjnej.
- Poznasz korzyści wynikające z modelu procesowego zarządzania organizacją.
|
Adresaci szkolenia:
|
- Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za zarządzanie organizacją na każdym poziomie menadżerskim. Sugerujemy również udział osób realizujących niższe funkcje managerskie.
|
Czas trwania: |
- 1 dzień (8 godzin dydaktycznych)
|