Zakres szkolenia:
  • Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów (CSR) a wymagania normy IATF 16949:2016
  • Podejście procesowe a wymagania CSR
  • Analiza kluczowych procedur:
  • Specyficzne wymagania BMW, a ISO/TS 16949
  • QMT Requirements
  • Wymagania VDA 2, 4.3, 6.3 jako kluczowe normy BMW
  • Portal BMW – Tereg, Panama
  • Omówienie poszczególnych procedur i formularzy
    • GS 90017 - Continuous assurance of product reliability in series production
    • GS 90018 - Requalification
    • GS 91008 - FMK
    • GS 95015 – defect analysis
    • GS 93008 - IMDS
    • GS 91004 – Marking of parts
    • PZS I Capacity
    • Packaging and labeling BMW special requirements
      • Portal BMW - RMT
      • Dyskusja i pytania. Podsumowanie szkolenia.

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Poznasz wymagania specyficzne BWM obowiązujące dostawców przemysłu motoryzacyjnego.
  • Poznasz oczekiwania BWM w zakresie procesu komunikacji między klientem a dostawcą.
  • Zrozumiesz, jak skutecznie implementować te wymagania w systemach zarządzania swojej organizacji.
  • Dowiesz się, jak przebiega proces uzgodnień projektowych z BMW oraz poznasz zasady przygotowywania dokumentacji produktu i procesu.

 

Adresaci szkolenia:

  • Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób pracujących lub pragnących współpracować z firmą BMW jako dostawcy, a w szczególności do managerów projektów, inżynierów na wszystkich stanowiskach w grupach zajmujących się współpracą z BMW.

 

Czas trwania:
  • 1 dzień (8 godzin dydaktycznych)