Zakres szkolenia: |
- Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów w przemyśle motoryzacyjnym – podstawowe założenia i problematyka
- Specyficzne wymagania Daimler, a IATF 16949
- Podręcznik zarządzania dostawcami (wymagania klientów firmy Mercedes Benz Cars (MBC)) 1.7.5 26.11.2009
- Informacja o systemie PIA
- Mercedes-Benz Special Terms 2020
- Praktyczne aspekty współpracy z Daimlerem
- komunikacja z klientem
- rozwiązywanie problemów
- zatwierdzanie części do produkcji PPAP
- audyty klienta
- Wprowadzenie do platformy klienta
- SQMS - Reklamacje, Rekwalifikacje
- PIA - proces dopuszczenia do produkcji seryjne [PIA]
- START - Zarządzanie projektem
- eSEP - PPAP, Reklamacje
- DocMaster - Normy, specyfikacje, formularze Daimler
- EBSC - Ocena dostawcy
- QEC-Tool - Reklamacje gwarancyjne
|
Uczestnicząc w szkoleniu:
|
- Poznasz kluczowe wymagania firmy Daimler w stosunku do dostawców.
- Przygotujesz się do poprowadzenia projektu zgodnie z wymaganiami firmy Daimler.
- Zapoznasz się z podstawowymi zasadami korzystania z platformy dla dostawców firmy Daimler.
|
Adresaci szkolenia:
|
- Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób pracujących lub pragnących współpracować z firmą Daimler jako dostawcy, a w szczególności do managerów projektów, inżynierów na wszystkich stanowiskach w grupach zajmujących się współpracą z Daimlerem.
|
Czas trwania: |
- 1 dzień (8 godzin dydaktycznych)
|