Zakres szkolenia:
  • Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów w przemyśle motoryzacyjnym – podstawowe założenia i problematyka
  • Specyficzne wymagania Daimler, a ISO/TS 16949
  • Podręcznik zarządzania dostawcami (wymagania klientów firmy Mercedes Benz Cars (MBC)) 1.7.5 26.11.2009
  • Mercedes-Benz Special Terms 2016
  • Praktyczne aspekty współpracy z Daimlerem:
    • komunikacja z klientem
    • rozwiązywanie problemów
    • zatwierdzanie części do produkcji PPAP
    • audyty klienta
  • Wprowadzenie do platformy Covisint
    • SQMS - PPAP, Reklamacje, Rekwalifikacje,
    • START - Zarządzanie projektem
    • eSEP - PPAP, Reklamacje,
    • DocMaster - Normy, specyfikacje, formularze Daimler
    • EBSC - Ocena dostawcy
    • QEC-Tool - Reklamacje gwarancyjne

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Poznasz kluczowe wymagania firmy Daimler w stosunku do dostawców
  • Przygotujesz się do poprowadzenia projektu zgodnie z wymaganiami firmy Daimler
  • Zapoznasz się z podstawowymi zasadami korzystania z platformy dla dostawców firmy Daimler

 

Adresaci szkolenia:

  • Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób pracujących lub pragnących współpracować z firmą Daimler jako dostawcy, a w szczególności do managerów projektów, inżynierów na wszystkich stanowiskach w grupach zajmujących się współpracą z Daimlerem.

 

Czas trwania:
  • 1 dzień (8 godzin dydaktycznych)