Zakres szkolenia:

 

  • Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów (CSR) a wymagania normy IATF 16949:2016
  • Podejście procesowe a wymagania CSR
  • Wymagania globalne: GM Customer Specifics - IATF 16949
  • Analiza kluczowych procedur GM i GP:
    • GM 1927 – Supplier Quality Manual
    • GM 1927 – Przegląd załączników
    • GP-5 - Supplier Quality Processes and Measurements Procedure
    • GP-12 - Early Production Containment
    • GMW 15049 - Key Characteristic Designation System Process
    • PPQP - prototypy
    • PPAP
    • GM1927-30 – BIQS
  • Dyskusja i pytania. Podsumowanie szkolenia.

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Poznasz wymagania specyficzne GM obowiązujące dostawców przemysłu motoryzacyjnego.
  • Poznasz oczekiwania GM w zakresie procesu komunikacji między klientem a dostawcą.
  • Zrozumiesz, jak skutecznie implementować te wymagania w systemach zarządzania swojej organizacji.
  • Dowiesz się, jak przebiega proces uzgodnień projektowych z GM oraz poznasz zasady przygotowywania dokumentacji produktu i procesu.

 

Adresaci szkolenia:

  • Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób pracujących lub pragnących współpracować z firmą GM jako dostawcy, a w szczególności do managerów projektów, inżynierów na wszystkich stanowiskach w grupach zajmujących się współpracą z GM.

 

Czas trwania:
  • 2 dni (16 godzin dydaktycznych)