-
Kontekst organizacji
-
Zrozumienie organizacji i jej kontekstu w odniesieniu do BHP
-
Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych kwestiami BHP w organizacji
-
Zakres systemu zarządzania BHP
-
System zarządzania BHP - zwiększony nacisk na podejście procesowe wg normy ISO9001
-
Przywództwo – zaangażowanie kierownictwa, polityka, role organizacyjne, odpowiedzialność i uprawnienia
-
Planowanie – ryzyka i szanse w odniesieniu do strategii i wykonywanych zadań, cele i działania w celu ich osiągnięcia
-
Wsparcie – zasoby, kompetencje, świadomość, komunikacja, zarządzanie dokumentacją
-
Operacje – Planowanie, Outsourcing, Zakupy, plany awaryjne w odniesieniu do BHP,
-
Ocena rezultatów –Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena, Audyty wewnętrzne, Przegląd zarządzania
-
Doskonalenie - Wypadki, Niezgodności i działania korygujące, Ciągłe doskonalenie
-
Podsumowanie szkolenia, dyskusja, uwagi
|