Zakres szkolenia:
  • Wymagania ISO/TS 16949 o CSR-ach
  • Wymagania pozostałych podręczników rynku motoryzacyjnego a CSR-y (APQP, PPAP, FMEA)
  • Czym są wymagania specyficzne klienta (CSR)
  • Rodzaje wymagań CSR - wymagania globalne i szczegółowe
  • Gdzie szukać wymagań CSR
  • Zarządzanie CSR w organizacji
    • dostosowywanie SZJ do wymagań klientów
    • rozdział odpowiedzialności za realizację wymagań klientów w organizacji
    • zapewnianie aktualności CSR w strukturze dokumentacyjnej
    • zapewnianie uwzględniania CSR w procesie projektowania i realizacji wyrobu
    • komunikacja z klientem
  • Odpowiedzialność przed klientem - jak zapewnić maksymalną zgodność z wymaganiami specyficznymi klienta i zabezpieczyć się przed negatywnymi konsekwencjami niedopatrzeń
  • Przykładowe wymagania specyficzne klientów
  • Podsumowanie szkolenia
 

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Wyjaśnienie, czym są specyficzne wymagania klientów tzw. CSR-y
  • Zrozumienie ważności CSR-ów w całej przestrzeni organizacji
  • Wyjaśnienie, czym są specyficzne wymagania klientów tzw. CSR-y
  • Przedstawienie korzyści z wdrożenia CSR-ów
  • Wyjaśnienie istoty CSR-ów jako jednego z kluczowych elementów w procesie zarządzania projektem
  • Nabycie umiejętności analizy CSR-ów oraz przełożenia ich na organizację

 

Adresaci szkolenia:

  • Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób pracujących z wymaganiami klientów rynku motoryzacyjnego na wszystkich szczeblach organizacji.

 

Czas trwania:
  • 1 dzień (8 godzin dydaktycznych)