CSR – zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów rynku motoryzacyjnego

Zakres szkolenia:

  • Wymagania IATF 16949 o CSR-ach
  • Wymagania pozostałych podręczników rynku motoryzacyjnego a CSR-y (APQP, PPAP, FMEA)
  • Czym są wymagania specyficzne klienta (CSR)
  • Rodzaje wymagań CSR - wymagania globalne i szczegółowe
  • Gdzie szukać wymagań CSR
  • Zarządzanie CSR w organizacji
    • dostosowywanie SZJ do wymagań klientów
    • rozdział odpowiedzialności za realizację wymagań klientów w organizacji
    • zapewnianie aktualności CSR w strukturze dokumentacyjnej
    • zapewnianie uwzględniania CSR w procesie projektowania i realizacji wyrobu
    • komunikacja z klientem
  • Odpowiedzialność przed klientem - jak zapewnić maksymalną zgodność z wymaganiami specyficznymi klienta i zabezpieczyć się przed negatywnymi konsekwencjami niedopatrzeń
  • Przykładowe wymagania specyficzne klientów
  • Podsumowanie szkolenia

Uczestnicząc w szkoleniu:

  • Dowiesz się, czym są specyficzne wymagania klientów tzw. CSR-y.
  • Zwrócisz uwagę na wagę CSR-ów w całej przestrzeni organizacji.
  • Poznasz korzyści wynikające z wdrożenia CSR-ów.
  • Poznasz istotę CSR-ów jako jednego z kluczowych elementów w procesie zarządzania projektem.
  • Nabędziesz umiejętność analizy CSR-ów oraz przełożenia ich na organizację.

Adresaci szkolenia:

  • Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób pracujących z wymaganiami klientów rynku motoryzacyjnego na wszystkich szczeblach organizacji.

Czas trwania:

  • 1 dzień (8 godzin dydaktycznych)